Urząd Gminy Miejsce Piastowe
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Jesteś tutaj:eBIP :: Rejestr zmian :: Pracownicy Referatu OA

Pracownicy Referatu OA

Kołodziejczyk Elżbieta Inspektor
Uliasz Ewa Inspektor
Telefon (013) 43 530 12  wew. 108
Zakres czynności    
Opis Do zakresu wykonywanych obowiązków należy:
- prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności,
- prowadzenie spraw z zakresu dowodów osobistych,
- udostępnianie danych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych uprawnionym podmiotom,
- wydawanie zaświadczeń z zakresu prowadzonych spraw na pisemny wniosek zainteresowanych osób,
- prowadzenie postępowania administracyjnego oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych odmawiających udostępnienia danych osobowych,
- wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego.
Zajdel Robert Inspektor
Telefon (013) 43 530 12  wew. 105
Zakres czynności             
Opis Do zakresu wykonywanych obowiązków nalezy:
- prowadzenie spraw z zakresu wychowania w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi,
- prowadzenie spraw z zakresu zgromadzeń publicznych,
- prowadzenie spraw z zakresu ewidencji zabaw i imprez masowych organizowanych na terenie gminy,
- prowadzenie spraw z zakresu kultury fizycznej i turystyki,
- współpraca z organizacjami pozarządowymi wynikająca z przepisów ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, w szczególności przygotowywanie projektu Programu Współpracy Gminy Miejsce Piastowe z Organizacjami Pozarządowymi w poszczególnych latach i realizacja jego założeń,
- nadzór nad urządzeniami energetycznymi eksploatowanymi na terenie gminy,
- koordynowanie i udział w pracach komisji inwentaryzacyjnych, spisy mienia z natury, likwidacja sprzętu,
- prowadzenie spraw Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- wydawanie zaświadczeń z zakresu - prowadzonych spraw na pisemny wniosek zainteresowanych osób,
- wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego.
   
Meier Grzegorz Inspektor
Telefon (013) 43 530 12  wew. 106
Zakres czynności    
Opis Do zakresu wykonywanych obowiązków należy:
- prowadzenie spraw z zakresu ewidencji działalności gospodarczej i wspierania przedsiębiorczości,
- prowadzenie spraw z zakresu targowisk i hal targowych,
- podejmowanie działań związanych z badaniem opinii społecznej,
- prowadzenie spraw z zakresu promocji Gminy i kontaktów zagranicznych,
- współpraca z organizaacjami pozarządowymi w zakresie prowadzonych spraw,
   - wydawanie zaświadczeń z zakresu prowadzonych spraw na pisemny wniosek zainteresowanych osób, 
- wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego.
Paweł Litwin Informatyk
  (13) 43 530 12 wew. 132
Zakres czynnośći  Obsługa informatyczna Urzędu Gminy.

Mateusz Buczek

Inspektor

Telefon

(013) 43 530 12  wew. 107

Zakres czynności

 

 

 

Opis

 

 

Do zakresu wykonywanych obowiązków należy:
- prowadzenia spraw związanych z obsługą kancelaryjną i organizacyjno - techniczną Rady Gminy i jej Komisji,
- współpraca z jednostkami pomocniczymi Gminy (Sołtysami) w zakresie prowadzenia zbiorów protokołów i uchwał zebrań wiejskich i rad sołtysów i przekazywania wniosków Zebrań Wiejskich do rozpoatrzenia odpowiednim referatom,
- prowadzenie archiwum zakładowego,
- udział w przygotowaniu spotkań radnych z wyborcami, senatorów i posłów z wyborcami,
- załatwianie spraw związanych ze zmianami w podziale terytorialnym Gminy,
- udział w pracach zleconych związanych z przeprowadzaniem wyborów i referendum,
- wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego.

Dynowski Mariusz

Podinspektor

 

Telefon

(013) 43 530 12  wew. 139

 

Zakres czynności

 

 

 

 

 

Opis

Do zakresu wykonywanych obowiązków należy:
- redagowanie,  przygotowanie oraz publikowanie  na stronach internetowych  Biuletynu  Informacji Publicznej  uchwał Rady Gminy Miejsce Piastowe, zarzadzeń Wójta Gminy Miejsce Piastowe oraz innych dokumentów urzędowych przekazanych do opublikowania,  
- dbanie nad prawidłowym przebiegiem procesu przekazywania do Redakcji Dziennika Urzędowego aktów w postaci elektronicznej oraz prowadzenie
ewidencji elektronicznej przekazanych aktów, 
- prowadzenie spraw z zakresu : udostępniania informacji publicznej, 
składanych oświadczeń majątkowych, odnowy certyfikatów kwalifikowanych  wydanych dla pracowników Urzędu, 
- administrowanie: elektroniczną platformą usług administracji publicznej ePUAP (wraz z obsługa elektronicznej skrzynki podawczej), platformą elektroniczną GUS, modułem komunikacyjnym Redakcji Dziennika Urzędowego Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie,
- wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego.

 




Rejestr zmian

Modyfikował/a: Admin
Data: 2018-11-21 12:52:21

Urząd Gminy Miejsce Piastoweul. Dukielska 14, 38-430 Miejsce Piastowe tel. (13) 435-30-12 email: gmina@miejscepiastowe.pl
Wygenerowano: 20 kwietnia 2019r. 20:48:59
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.