Urząd Gminy Miejsce Piastowe
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Wyszukiwarka
pokaż wyszukiwarkę
schowaj wyszukiwarkę
Zadania Referatu OA   2004-03-15
Opis

Do zadań Referatu OA w szczególności należy prowadzenie spraw z zakresu:
1. kancelarii ogólnej (sekretariatu),
2. spraw pracowniczych Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
3. skarg i wniosków kierowanych do Wójta, 
4. obsługi gospodarczej i socjalnej Urzędu,
5. oświaty,
6. ewidencji ludności i dowodów osobistych,
7. rejestracji przedpoborowych i związanych z przeprowadzeniem poboru,
8. współpracy z organizacjami pozarządowymi,
9. zgromadzeń i zbiórek publicznych,
10. kultury i sztuki,
11. kultury fizycznej i turystyki, 
12. targowisk,
13. ewidencji działalności gospodarczej i wspierania przedsiębiorczości,
14. wychowania w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi,
15. przygotowywania i nadzoru nad praktykami zawodowymi,
16. współpracy z powiatowym urzędem pracy w zakresie likwidacji i zmniejszania bezrobocia,
17. promocji Gminy, badania opinii społecznej i kontaktów zagranicznych,
18. przyznawania dodatków mieszkaniowych,

19. analizy oświadczeń majątkowych,

20. obsługi elektronicznej skrzynki podawczej, 

21. obsługi informatycznej,

22. aktualizacji Biuletynu Informacji Publicznej,

23. obsługa Rady Gminy.

 

 

Podmiot publikującyUrząd Gminy Miejsce Piastowe
WytworzyłMariusz Dynowski - podinspektor2007-05-25
Publikujący Mariusz Dynowski - Admin 2007-09-03 13:02
Urząd Gminy Miejsce Piastoweul. Dukielska 14, 38-430 Miejsce Piastowe tel. (13) 435-30-12 email: gmina@miejscepiastowe.pl
Wygenerowano: 17 grudnia 2017r. 22:39:32
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.